۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

اعتبارات تملک و دارایی مازندران ۴۰ درصد رشد یافت

 اعتبارات تملک و دارایی مازندران ۴۰ درصد رشد یافت

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: در سال جاری بیش از دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات برای استان مصوب شد که رشد ۴۰ درصدی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه اعتبارات بر اساس ضوابط و قواعد به تصویب شورای برنامه ریزی برسد و سرانجام ابلاغ شود، افزود: اعتبارات مصوب سال قبل هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود که این رقم در سال جاری به بیش از دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده که رشد ۴۰ درصدی داشته است.

وی با عنوان اینکه تملک استانی، قانون توسعه متوازان، ارزش افزوده از بندهای ردیف اعتباری است، گفت: از مجموع اعتبارات ۴۲۵ میلیارد تومان توسط کمیته برنامه ریزی شهرستانی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در مجموع هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بندهای مختلف در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

فتح الله پور با اشاره به توانمندسازی ۵۰۰ روستاهای استان گفت: این برنامه در مراحل نهایی قرار دارد و با مشارکت سازمان مدیریت و بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌ها عملیاتی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: همچنین ۶۱۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب استانی و فرا شهرستانی توزیع می‌شود و برای توزیع اعتبارات تملک و دارایی استانی چارچوب‌هایی تعیین شده است و سهم شهرستان بر اساس ضرایب توزیع می‌شود.

کد خبر 5836704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha